2009-04-26

- Tar en "Försök till att överleva nazistkassan mm" paus och återkommer förhoppningsvis i augusti- sep. Överlevnadsinstinkten står över ALLT annat!

Tar en "Försök till att överleva nazistkassan mm" paus och återkommer förhoppningsvis i augusti- sep. Överlevnadsinstinkten står över ALLT annat!
Nu är det kamp för livet, bokstavligen, som gäller!
Jag lägger ner Internet och återkommer, lär göra det! Hur länge övelever en nykter person som bostadslös och utan inkomst, tja det lär jag bli varse i höst! Lär skapa mina egna mirakel nu, snart är det försent!


- Sociala Medborgargardet för Allas Rätt Till Acceptabel Social Trygghet
- RESURS, Respekt för Sjuka och Utsattas Rätt i Samhället




---

3 kommentarer:

  1. Vad trist. Hoppas du överlever och att du orkar blogga igen!

    SvaraRadera
  2. Det är fan inte klokt hur det ska behöva vara! Hoppas innerligt att det ordnar upp sig för dig.
    Kram Inger

    SvaraRadera
  3. Milde himmel jag blir gråtfärdig när jag läser detta! så eländigt att man inte vill tro det. Ändå vet jag.
    Håll ut! Vi är många som tänker på dig. Även om det inte hjäper mer än möjligen själen.

    SvaraRadera

Det är fritt fram att uttrycka sig hur man behagar!
Dock rasister, samt (M)azister som hånar sjuka och svaga ombedes vänligen men bestämt att söka sig till sina mörkbruna hålor och slicka varandras rövar!
Med vänliga hälsningar Mats