2009-04-19

- Lögndetektortest för sjukskrivna ...

Sjuka testas med lögndetektor! Jag var tvungen att kolla på datumet för att försäkra mig om att det inte var en nyhet från 1:a april!
Men varför inte :), inför även testet på framför allt politiker och även andra myndighetspersoner. Om det blir obligatoriskt för politiker så tar jag gärna både drogtest och lögndetektortest, plus icke beroendeframkallande sanningsserum 2-3 ggr i veckan resten av mitt liv :), dom får även min tillåtelse att arkivera all min elektroniska trafik för all framtid också, dvs om allt detta även gäller myndighetspersoner/politiker!

>>> Sociala Medborgargardet
för Allas Rätt Till Acceptabel Social Trygghet
<<<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är fritt fram att uttrycka sig hur man behagar!
Dock rasister, samt (M)azister som hånar sjuka och svaga ombedes vänligen men bestämt att söka sig till sina mörkbruna hålor och slicka varandras rövar!
Med vänliga hälsningar Mats