2009-04-11

- Tips till Förnedrings TV producenter!

En kommentar av mig i Marcus Birros blogg på TV4

"Tips till förnedrings TV producenter: Varför inte leta lite bland alla sjuka som Försäkringskassan håller på att likvidera, eller alla hemlösa! Ge dom en ärlig chans att bli kändis och tjäna lite pengar genom att någon pissar i deras mun eller varför inte göra en TV-show som i Arnold Schwarzeneggers film Running man, då har folk iaf en liten chans att överleva!
Jag anmäler mig "friviligt"!

MvhME/Mats Eriksson Sandviken"



- Sök i bloggen

5 kommentarer:

  1. =) Fast då tycker väl FK att de som ställer upp på det faktiskt kan jobba och blir av med den lilla sjukersättningen de eventuellt har.

    SvaraRadera
  2. Ja tragiskt nog har du med största sannolikhet rätt Inger/wingar! MvhME/Mats

    SvaraRadera
  3. Ups jag glömde visst skriva mitt namn. =)

    SvaraRadera
  4. Det är nog åldern Inger :), MvhME/Mats

    SvaraRadera
  5. Taataaa så är du snart lika gammal du med..höhöhö..

    SvaraRadera

Det är fritt fram att uttrycka sig hur man behagar!
Dock rasister, samt (M)azister som hånar sjuka och svaga ombedes vänligen men bestämt att söka sig till sina mörkbruna hålor och slicka varandras rövar!
Med vänliga hälsningar Mats