2009-05-07

- 1961-2009 RIP? Människor är redan mördade av systemet och Försäkringskassans sociopater! Fler är på väg!

1961-2009 RIP? Människor är redan mördade av systemet och Försäkringskassans sociopater! Fler är på väg!

Sinnessjukt system, jag spyr!

Fick för ett tag sedan förslag av försäkringskassans kundtjänst (!) att försöka få till ett möte mellan af, fk och mig själv, 090507 fick jag beskedet att fk inte ville komma på något möte pga att jag inte är kund hos dom (?). Igår var jag till en läkare som tyckte att det inte var någon ide att prata med fk, han ville heller inte sjukskriva mig, får väl se när dessa 50 dagar gått och jag står inför valet att plågas till döds med heltidssysselsättning ... eller att snabbt och effektivt ta mitt eget liv!

Häromdan lämnade jag följande brev till af och dom (= fk) som ev. skulle (men sagt nej!) komma på ett möte samt läkaren:
//Till Arbetsförmedlingen, läkare och försäkringskassan.
Material till läkarbesöket 090506 och blivande möte mellan af+fk och mig datum ?

Det här är mitt sista försök att få hjälp!

Det jag behöver konkret:

1. Särskilt högriskskydd (se bilagor), vilket fk avslagit.
2. Sjukskrivning: Till att börja med 70% sjukskrivning, därefter möjligen 50% så småningom och det är en definitiv gräns med tanke på de arbetsprövningar jag faktiskt gjort och där man klart och tydligt kan se att jag inte ens klarar full halvtid!

I annat fall vill jag ha en remiss till psyket, eftersom jag klart bestämt mig för att inte tillåta några sociopater på försäkringskassan plåga mig sakta till döds, då tar jag mitt eget liv snabbt och effektivt istället, möjligen provar jag på att leva så länge det går utan inkomst och bostad fr.om augusti-september (då mitt val är att sakta plågas till döds eller leva utan inkomst och lägenhet eller att som sagt ta mitt eget liv på ett så smärtfritt sätt som möjligt! Jag tänker dock inte sjunka så lågt som de som idag har mitt och andras liv i sina händer, dvs tjäna pengar på andras plågor och död. Till skillnad från dem har jag sedan länge etik och moral och framför allt något de saknar helt och hållet; empatisk förmåga.)

Material, se bilagorna!


Nummer 610620-1434 //


Igår hörde af:s chef av sig och jag hade ett samtal med henne, "man" hade upplev brevet som hotfullt! Hotfullt?????? Jag sade att den enda som är hotad i detta sammanhang är JAG!
Idag (090507) fick jag en förklaring till varför man upplevt detta som "hotfullt", man hade haft nån form av incident för någon/några veckor sedan och det kunde ju vara obehagligt att läsa sånt här! Tja verkligheten är jävligt obehagligt svarade jag ... ...


Har även skrivit bl a detta till Försäkringskassan:
//2007-11-11 skrev jag i ett brev till fk och förklarade varför jag inte varit sjukskriven (från arbetslöshet och varit sjukskriven när jag haft åtgärder)

080430, inkom 080506 Försäkringskassans svar ang. ansökan om Särskilt högrisk skydd. Där var motiveringen att jag inte varit sjukskriven särskilt ofta det senaste året!

- Allvarligt talat, läser ni handlingarna?

Ni har även fått:
Expertutredning från rehab i västerås, och arbetsförmedlingens klassning om att jag har funktionsnedsättning, rörelsehinder och värk, utdrag över sjukskrivning när jag haft åtgärder dvs de enda 2 gånger, de senaste åren, där man ser arbetsförmågan, samt läkarutlåtande (2008-04-10). //

---

Annat
Jag har ett tag varit kontaktperson, idag tänkte jag ringa och säga upp det uppdraget, jag har svårt att under nuvarande omständigheter vara stöd åt någon annan, av naturliga skäl! Men efter lite funderande låter jag det bero så länge, jag är otroligt överraskad över min egen förmåga lär jag faktiskt säga! Hade jag inte levt det liv jag levt, vilket härdat mig uppenbarligen, så hade jag definitivt tagit livet av mig för länge sedan!

---

Jag har även startat en förening med några vänner, en antidrog/social - förening, en lokal helt fristående förening delvis "knuten" till Droginformation.se!
Det har dock visat sig att det är otroligt svårt att få någon att vara styrelseledamot! Den största fördelen med det här är iaf att jag lärt mig vilka som är ens riktiga vänner och vilka som inte är det! Dock verkar/verkade det vara svårt att få till någon handledare pga att de som är med själva är arbetslösa eller sjukskrivna/sjukpensionärer och inte vill riskera att bli klassad som arbetsför av sociopaterna på fk! Men det verkar iaf nu som att det går att ordna, själv blir jag bara trött på det faktum att sociopaterna lyckats skrämma folk bortom alla lagar och regler! Men till folk som inte riskerar någonting, men ändå inte ställer upp på en medmänniska önskar jag bara att det finns en kittel reserverad i helvetet, fy fan för er ynkliga jävlar !
Det här skulle isf innebära att jag tar arbetspraktik i föreningen och därmed kan anpassa "arbetet" efter min förmåga utan sociopaterna på försäkringskassans inblandning!

---

Just nu idag ser läget relativt hopplöst ut, sällan har uttrycket "you damned if you do and you damned if you don't" stämmt in bättre!

Hur fan kan de styrande, samt de som likt de ynkliga myror de är som administrerar systemet leva med sig själva är en fråga jag ställer mig. Dagligen bryter man mot alla lagar, regler och konventioner som existerar, bokstavligen jagar man livet ur samt slänger folk mellan "sina stolar" i den rent nazistliknande saneringspolitiken av svagheten i samhället!

Men men även om jag nu är hänvisad till psyk pga att jag inte får någon hjälp med det grundläggande fysiska problemet så skiter jag fullständigt i hur jag blir sjukskriven, om jag nu blir det, eller hur jag kan anpassa livet efter min förmåga, om jag nu kan göra det på något mirakulöst sätt!


Till alla er som sitter och administerar denna utrotning av svaghet i samhället vill jag bara säga återigen; hoppas ni har reserverade kittlar i helvetet där ert kött kokas sönder i svåra plågor i evigheten! Det är äcklande att se att någon som kallar sig kristen är politiskt huvudansvarig för detta system, den kristdemokratiske socialministern Göran Hägglund. Kan ingen dra ner byxorna på denne man och kolla upp om det inte finns en kuperad svans därbak, en djävulssvans! Nej jag är inte religiös själv, men jag tycker faktiskt man borde kunna förvänta sig lite etik och moral från någon som påstår sig stå för kristna värderingar, även om religion precis som politik är dubbelmoralens mästerliga konst!
Jag lovar att om det finns ett liv efter detta så kommer jag att hemsöka alla er as som deltar i detta pågående folkmord och sitta och sjunga vid er bädd tills ni kommer att be om att komma till er reserverade kittel i evigheten!
Det finns bara ett sätt för er att bli förlåtna och det är att byta sida, försäkringskassans förre chefsjurist skall ha all heder och är värd all respekt för att att ha börjat tänka istället för att fortsätta djävulens verk och kränka och delta i likvideringsmaskineneriet!

---

Det finns mycket annat jag skulle vilja skriva om också, men DET ÄR MYCKE NU som det heter så ....

--
-

5 kommentarer:

  1. Vem kunde någonsin tro att vi skulle få uppleva detta skiitsamhälle...Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Ja du Mats..jag suckar och blir alldeles tom i skallen. Jag vet ju vilken kämpe du är och önskade att jag hade mer råg i ryggen än jag har för att också börja säga ifrån. Men mitt psyke pallar inte.Önskar så att det verkligen ordnar sig på nåt vis för dig. Jag menar verkligen det.
    Kram Inger

    SvaraRadera
  3. Hej Mats! Hur går det för dig?
    Kram Inger

    SvaraRadera
  4. Inger:
    Ja du, det går inte alls! Idag sa jag upp att vara kontaktperson, jag orkar INGET mera nu! vi kom iaf överens (både med han jag är kontaktpersonen till och "chefen") om att jag tar en paus och kan återkomma, om och när det löst sig!
    Men lösa sig, det är tveksamt, MYCKET tveksamt om det gör det!? När man inte ens får hjälp med det man har laglig rätt till, tja ...

    Man kanske skulle mörda någon försäkringskasseanställd och därmed få mat för dagen och tak över huvudet (samt att jag även får behålla lägenheten under tiden ...) dvs få bo på Kumla-anstalten eller liknande :( ! Har hört att man har arbetstvång nu för tiden, men även hört tvärtom, men det är ju skitsamma egentligen. Vad ska dom göra när jag inte kan arbeta? Sätta mig i fängelse? Lite tråkigt kanske att bo i isoleringscell, men det är åtminstone lugnt! Alternativt skiter jag i skitlivet, som inte är nånting annat än ren kamp för överlevnad, å gör som min bror!
    Det är som att slåss mot en betongvägg, man har egentligen lagliga rättigheter MEN dom existerar bara på papperet!
    Det verkar heller inte finnas något intresse från någon att bli handledare, de få som visat intresse har tyvärr väl grundade anledningar att inte göra det just nu, så det verkar kört också!

    SvaraRadera
  5. BS Då kan man bara konstatera att botten definitivt är nådd nu. Hur lång tid behöver folk för att vakna ?
    Jag vågar inte tänka på hur det kommer att vara när jag ska ut och jobba innan jul.Och om det inte håller ? Vad gör jag då ? Hänger upp mig i hallen, eller ? Tack för kommentaren !
    MVH

    Agnetha

    blogg.aftonbladet.se/27181

    SvaraRadera

Det är fritt fram att uttrycka sig hur man behagar!
Dock rasister, samt (M)azister som hånar sjuka och svaga ombedes vänligen men bestämt att söka sig till sina mörkbruna hålor och slicka varandras rövar!
Med vänliga hälsningar Mats