2009-06-29

- Crimenews med mera ... ...

>>> Riktigt tragikomisk <<< ! Det fanns en tid i mitt liv då jag borde varit med där (lr på nåt liknande ställe, Crimenews.se fanns inte då), men det krävdes tydligen rättmätiga protester mot myndighetssociopaters mord, tortyr och trakasserier mot de svaga i samhället för att hamna där, riktigt illa! Men om någon tror att fk:s "släggor" tystar mig, så tror de FEL, för är man bokstavligen hotad med att bli torterad, bli inkomstlös, bostadslös och driven till självmord då behöver man inte vara psykolog för att förstå att överlevnadsinstinkten kommer upp till ytan! Fk:s säkerhetschef kan stoppa upp sin anmälan i *#%&"censurerat, läs bloggen om yttrandefrihet tack!
Men tyvärr så tycks överlevnadsinstinkt inte vara något som alla människor besitter (och det är ju faktiskt så att dessa statligt anställda MÖRDARE nästan drivit även mig till självmord, så tro inte jag förstår att man kan ge upp!!! Problemet är att den enskildes liv, bokstavligen, ligger i händerna på myndighetspersoner. Det är helt och hållet ett lotteri huruvida man får "tummen upp lr ner" dvs om man får den grundlagsskyddade rätten till att leva efter sina förutsättningar, ELLER INTE. Som fattig och sjuk har du heller ingen rättshjälp, vilket gör att dina chanser att få det lagen och regelverk ger dig rätt till är så gott som obefintliga, dvs systemet ger dig noll rättshjälp!!!).
Kan tillägga att min egen resa i myndighetssociopatdjungeln inte är slut ännu och med tanke på hur ynkliga svenskarna är så tror jag inte det blir någon större förändring i min livstid, men jag hoppas iaf att jag överlever till min 61 årsdag, då tar jag förtidspension!

Många gnäller och pratar bara, för att inte säga de flesta svenskar, men när det gäller att göra något så blir man en typisk ryggradslös svensk. Fk har lyckats bra med sina nazistmetoder och har alla förutsättningar att lyckas även i framtiden pga svenskens ynkedom!

När det gäller andra, så tror jag att det kommer väl några "rövslickare" och "bra exempel" i någon samarbetsgrupp på regeringsnivå framöver (likt de sionistiska grupper som samarbetade med nazisterna under andra världskriget), kanske!
Låt mig återigen konstatera att gnäll och prat och anpassning inte förändrar något alls, har man dessutom obefintlig överlevnadsinsinkt så kan man lägga sig ner och dö på en gång istället för att bara förlänga plågorna!
RESURS är ett typiskt exempel på gnäll och prat och att inte vare sig våga göra något och t om hjälper till att hålla tillbaka rättmätig vrede och när man t ex (i synnerhet två personer, som väl är att beteckna som "Fk:s vänner" ed, varav en numera är moderator) försöker skrämma sjuka att från faktiskt göra något, då blir jag faktiskt riktigt illamående! Lägger man sedan till det faktum att jag och Ulf från Hofors är de två som troligtvis uppmärksammat och gett RESURS mest reklam i Sverige på sista tiden och samtidigt så har vi RESURSare som tycker likadant, vill göra något men inte törs och dessutom i sin ynklighet tar avstånd från formuleringar och åtgärder de själva i tysthet stödjer, tja hur ryggradslös kan en människa bli innan man faller ihop kan man ju fråga sig.

Citat av Gandhi: "Cowards can newer be moral"

... så t ex Fk och Husmark borde vara tacksamma över att RESURS finns!
När exempelvis man inte ens kan träda fram ur garderoben när anhöriga och vänner drivits till självmord av Fk:s sociopater och anmäla de ansvariga, ett sätt att förhindra framtida självmord, ja då vill jag bara kräkas, fy fan vilka jävla ynkliga människor det finns! Själv skulle jag aldrig tveka att röra upp himmel och jord om någon närstående mördats av t ex Fk, ja det ÄR mord Fk sysslar med, en social utrotning, man torterar folk till döds, driver sjuka till självmord! Dessutom var är trovärdigheten när saker inte kan bevisas juridiskt och man inte ens är beredd att träda fram? Fk, Husmark mfl kan vara glada och ha sina tårtkalas över sina lyckade mord i den sociala utrotningsprocessen man sysslar med, som dessvärre kommer att fortgå så länge ynkedomen är svenskens största kännetecken.

Man har ju det samhälle man förtjänar heter en gammal sanning.

Dessvärre drabbar den enskildes feghet även andra också, ingen människa är ju en ö som bekant!
Jag har skrivit många rekommendationer om nätverket RESURS och de inläggen får ligga kvar här i bloggen, jag tänker inte göra som i forna sovjet där man ändrade historiebeskrivningar och t om suddade ut folk bokstavligen på bilder, för att likt strutsen, inte se den verkliga historien! Däremot kan man ju sudda ut sitt eget foto på ett nätverk man inte vill tillhöra (* 2009-07-04 jag tog idag bort kontot helt och hållet från RESURS!) Får väl se hur RESURS utvecklar sig, blir det förändring på det nätverket så återkommer jag, men nu är det inget jag vill slösa någon energi på, slösa energi är precis vad det är att sitta och gnälla ikapp samt dessutom skrämma upp varandra (Jag konstaterar att vi har YTTRANDEFRIHET och vi har också rätt att kräva ett anständigt liv, vi har även demonstrationsfrihet mm grundläggande fri och rättigheter i Sverige. Även om t ex Fk gör sitt bästa med sina nazistmetoder att skrämma sjuka till tystnad, så de skall låta sig drivas till självmord utan att vare sig höras eller märkas!). Vill man bara gnälla och prata så kan man göra det vid frukostbordet lr på en parkbänk istället! Lr varför inte hos ett proffs inom sjukvården? Parkbänken är faktiskt där den sjuke hamnar på förr lr senare om inget drastiskt görs mot denna galenskap som pågår i dagens samhälle, om man nu inte har någon rik sambo att leva på när inkomsten tas ifrån en när försäkringskassan friskskrivit den sjuke och denne självfallet inte fortfarande kan arbeta den tid som krävs för att få en inkomst som räcker, pga sjukdom!

JAG tänker satsa på att försöka rädda mig själv och andra på ett mer praktiskt plan! En förening är på G, får väl se vad som händer med den, den negativa sidan av mig säger att sverige inte är rätt land för att försöka protestera, svensken är en gnällspik utan förmåga att göra något! MEN jag tänker åtminstone göra något SJÄLV med LIKASINNADE och utan att försöka så vore man ju inget annat än ännu en ynklig svensk (som lever död)!

Det är ditt eget val om du väljer att låta dig drivas till självmord som en snäll anpassad idiot, som frivilligt går in i köttkvarnen, lr om du väljer att lyssna till din överlevnadsinstinkt och komma ut ur garderoben och göra något åt dagens mordmaskineri.
Jag själv må vara tandlös irl så när på fyra stycken :). Men jag vägrar vara en tandlös tiger som anpassar sig och smeker myndighetssociopater medhårs, bildlikt talat! (Den som försöker sig på att smeka mig medhårs lär misslyckas totalt, bokstavligen :) !

En mördare är en mördare även om denne har gyllene skor lr sitter bakom ett skrivbord!

Jag, du lr vem som helst har rätt till ett anpassat drägligt liv och man skall inte acceptera att bli behandlad sämre än avfall av ynkryggar och sociopater som sitter och upprepar sitt mantra "- Vi utför bara order", aldrig i h-e! Vi skall heller inte lyssna på de ynkliga olyckskorpar som försöker skrämma folk från att göra något lr viskar ett annat mantra; - Det går inte, det är omöjligt, det är bara att acceptera. Tack och lov så lyssnade inte de allierade på sådant dravel innan dagen D, å det är ju en jäkla tur det! Btw varför skall man acceptera att plågas så man drivs till självmord när man har all rätt i världen till ett drägligt liv?

Till dig som fortfarande lever i en drömvärld och på fullt allvar använder ordet välfärdssamhälle och "det goda samhället" om Sverige vill jag bara säga att; drick lite kaffe och ta av svetsglasögonen och betänk sedan >>> detta <<< !

"Jag hade en ond dröm
Jag stod vid havet
Plötsligt blev himlen svart
och solen brann upp
Jag hörde fåglar skria i skyn
och deras vingslag varskodde om
onda tider
"
Rosa Taikon

- Etnisk lr social utrensning vad är skillnaden?

- Regeringens lydnadsexperiment?

Ps. Nej jag är inte bitter jag är rättmättigt skitförbannad och jag väljer att kämpa till sista blodsdroppen och vägrar anpassa mig till att bli ett tandlös papperstiger med mottot snack men ingen verkstad! Det är ju också så fortfarande att andra bestämmer huruvida jag skall få ett liv efter förmåga lr inte och det är också andra som bestämmer om de vill kämpa för allas skull lr gnälla vidare och knyta handen i byxfickan! Ds

---

3 kommentarer:

  1. RESURS är också en resurs men jag vet att det där förekommit en del oegentligheter. Infiltratörer? Människor som av politiska skäl vill så split? Eller bara vanliga hederliga dumskallar inte vet jag.Men en till förening låter intressant.Metoderna måste bli hårdare nu och retoriken kraftfullare. jag har fått rätt hård kritik för min jämförelse med diverse diktatorers bödlar när jag skrivit om regeringens hantlangare. men jag har också skrivit om de goda handläggarna. De finns, de som medvetet suddar ut beslut som skulle kunna leda till misär för den sjukskrivne.Heder åt alla de som riskerar sina arbeten.Man ska inte behöva sättas in den situationen att man måste agera med civil olydnad på sitt arbete för att inte bryta mot FN:s klausul om mänskliga rättigheter. Tänk om alla skulle våga visa lite kurage. Snart ta mig fan bestyckar jag min rollator och intar regeringskansliet.En patetisk tanke men snart det enda som återstår. Patesiskt känns också de stillsamma manifestationer jag ensam lämnar utanför F-kassans dörr. Men det verkar mitt i allt elände som om vår lokaltidning lyssnat på min vädjan om att ta upp de sjukskrivnas situation. Du kan läsa ledarsidan i Östran på nätet. Bravo jan.g! En fin artikel.Ha det gott Mats och tänk på Reinfeldts ord. Det ska löna sig att arbeta. Nu arbetar vi med olika verktyg för ett rättvist humant samhälle. Det kanske lönar sig.
    astrid

    SvaraRadera
  2. Astrid
    Jo det finns människor bland "ödlorna" och "Terminatorrobotorna", det har jag också nämnt åtskilliga ggr, men det är ett lotteri på liv och död för den enskilde, rysk roulette! En annan bra liknelse är att den sjuke bildlikt ligger på Colleseums arena under en gladiators treudd och väntar på tummen upp lr ner av Kejsaren. Den enskilde har faktiskt inte mer att säga till om än den liggande gladiatorn, sorgligt men sant, andra bestämmer över ditt liv!

    Svensken är märkligt tragisk och ynklig, man dör tydligen hellre själv och framför allt låter andra dödas än gör något för sig själv och sina medmänniskor!

    MvhME/Mats

    SvaraRadera
  3. Jo du Mats så är det allt. Men så finns det några som sticker ut. Några som vågar.Du kan nog räkna dig dit. Uppvigling var det enda dom kunde komma på. Uppvigling för en manifestation.En saftig överretorisk rubrik blir ett hot. jag skulle möjligen kunna anmäla den rubriken till överretorikgranskningen där jag själv hamnar ibland.jag tror att herrarna är rädda, "för nu har de börjat märka att det hela börjar vända att det knakar djupt därnere när som helst kan nånting hända" ( Dario Fo)ha det gott.
    astrid

    SvaraRadera

Det är fritt fram att uttrycka sig hur man behagar!
Dock rasister, samt (M)azister som hånar sjuka och svaga ombedes vänligen men bestämt att söka sig till sina mörkbruna hålor och slicka varandras rövar!
Med vänliga hälsningar Mats