2009-07-04

- Synd att de sjuka inte är valar då hade det varit värt att riskera 10 års fängelse för att agera!

Verkligen synd att inte de sjuka inte är valar, då jäklar hade det funnits folk och civilkurage för riktiga AKTIONER!
Det är bra att den organisationen finns, för planetens överlevnad! Tyvärr så saknas både överlevnadsinstinkt hos de sjuka (och för all del även andra sk svaga grupper) och humanismen hos andra när det gäller de sjuka i Sverige! Man kan ju verkligen fråga sig om; - Är inte ditt lr din medmänniskas liv värt något? Uppenbarligen är det bättre att vänta och prata och kramas. Men det är inte alla som har tid med det och framför allt vill överleva och inte bara gnälla ikapp och smöra för de skyldiga medan man drivs till döds!

Nä nu får det vara, om inte slutskrivet om den ynklige svensken, så iaf så tänkte jag nämna lite annat också framöver.
Men jag lovar inget!
Det dyker ju alltid upp nya horribla exempel på det nazistliknande systemet som används mot svaga grupper i samhället och framför allt dyker det också upp alltför mycket exempel på svenskens ynklighet och alla dessa som i sin enfald lr alternativt på uppdrag, ska dämpa ner rättmätig vrede! Ingen bamsekram i världen lr snickesnack och rövslickeri för politiker räddar någon från att bli utan inkomst lr att tvingas plågas utslängd till tvångsarbete tills dom faller ihop!

Som sagt, synd att de sjuka inte är valar, lr om de sjuka var hemlösa hamstrar i Azerbaijan, då jävlar vore antagligen engagemanget TOTALT, kanske med TV-galor och dylikt till och med!
Men vill DU göra något åt saker och inte bara gnälla
>>> så ... ...


Hade tänkt nämna lite annat också:
Till exempel så är det ju bra att Grooming nu äntligen är olagligt samt att Spice förmodligen, kanske, till hösten möjligen i år lr så, blir förbjudet, att det sen kommit 100-tals nya preparat under tiden gör ju inget, då är det bara att utreda dom preparaten i några år och därefter förbjuda dom också ...!
Btw, grooming har varit förbjudet rätt länge på andra håll och det finns länder där man har lagar som förbjuder grupper och likartade preparat, man ser till effekten, men här i sverige lär man ju ha den exakta formeln för att göra nåt olagligt vilket gör det enkelt att byta en liten bokstav eller siffra i formeln så är det bara att fortsätta att sälja knarket! (Ang. klassning av droger, se vidare på Droginformation.se; Nyheter 2008-07-17 och 2007-02-09)

Men alltid något ... ... Sverige är fantastiskt!

Jag rekommenderar denna låt som passar in så perfekt på min situation just nu, nästan iaf, se min kommentar där :)!



Videon härunder tillägnar jag alla som slickar överhetens arslen samt de som försöker dämpa rättmätig vrede, medans både människor och planeten bokstavligen dör, ... så de kan torka sina skitbruna läppar ....

Citat av Gandhi: "Cowards can newer be moral"

AttitydBamsekramVägen tillbaka. Av jord är du kommen ...Fk (Framtidens) nyheter





- Uppdatering 2009-07-30: Spice narkotikaklassat

3 kommentarer:

  1. Hej grabben!
    Förlåt att jag varit så "osynlig" den senaste tiden, men du kanske förstår varför..Kan ju inte ringa dig heller då det blir så dyrt.
    Håller med om att vi sjuka,och andra, är för flata när det gäller det här ämnet. Men fan man orkar ju knappt va sjuk hur ska man då orka tjafsa med den där myndigheten?
    Jag kan tänka mig att när jag nu äntligen kanske opereras i augusti, ska jag då efteråt stå på benen och jobba med stomipåse på magen i tex ett gatukök eller nåt? Ja du fattar vad jag menar, allt har gått åt helvete här i vårat fiiina Sverige. Men jag har fan tappat lusten att bråka om det..
    Kram Inger

    SvaraRadera
  2. Shorty
    Keep up the good work :)

    Inger:
    Protester och överlevnadsinstinkt är vad jag pratar om, och t ex sitta lr liggstrejka klarar alla med lr utan respirator, dvs om det finns friska lr någorlunda friska som ställer upp! Idag gnäller bara de sjuka, istället för att protestera, och de friska skiter fullständigt i de sjuka och tar emot de skattesänkningar de får i bonus (för att hålla käften!?!?) Lr "de friska" är nog fel uttryck, de är definitivt inte friska mentalt, det ingår i mänskligt tänkande att hjälpa svaga anser jag! MEN det gör överlevnadsinstinkt också, lr borde göra iaf, men idag dör folk hellre uppenbarligen och LÅTER ANDRA DÖ, hellre än protestera ...!

    Jag provar ringa igen ... MvhME/Mats

    SvaraRadera

Det är fritt fram att uttrycka sig hur man behagar!
Dock rasister, samt (M)azister som hånar sjuka och svaga ombedes vänligen men bestämt att söka sig till sina mörkbruna hålor och slicka varandras rövar!
Med vänliga hälsningar Mats