2009-05-19

- Fortsättning på Läget ...

Fortsättning på >>>Läget<<<

2009-05-18
Träffade han jag är kontaktperson till när jag var på RIA idag, har ju sagt upp att vara kontaktperson eftersom min situation är fullständigt ohållbar i längden!
Nu kom vi överens om att vi kör vidare tills det är helt kört, ... så jag ringde "chefen" och så blir det ... ...!

2009-05-19
Ringde Sandvikenhus ang. om man kan säga upp lägenheten med möjlighet att ändra sig, om situationen skulle lösa sig, dvs OM ETT MIRAKEL INTRÄFFAR! - NEJ, det kan man inte, ... jahaja ...
Anledningen till att jag frågade och varför jag tänkt säga upp lägenheten är att när jag blir inkomstlös så blir jag naturligtvis också bostadslös eftersom boende kräver att man betalar hyra! Om jag då inte säger upp lägenheten själv så kommer jag att stå med obetalda hyror! Detta innebär att det blir helt och hållet omöjligt att få en ny lägenhet i framtiden!
Soc. betalar inte hyresskulder och för att överhuvudtaget komma ifråga till soc.bidrag krävs (enligt praxis!) att man står till arbetsmarknadens förfogande vilket jag inte kan göra eftersom jag hittills nekats ALL lagenlig hjälp jag har rätt till! Dessvärre gäller det ju inte bara mig utan även massor av andra! Det räcker med att du är sjuk i Sverige idag så blir du friskförklarad och därmed saknar du all rätt till hjälp till ett värdigt liv ... ... och sen är det bara att plågas tills det är kört!
Klicka på etiketten ME så finns mycke att läsa om situationen ... ...

2009-05-19
Ringde vuxenpsyk och, ... tja remissen hade kommit fram iaf, bara att vänta, vänta, vänta och vänta mer då! Tre månaders väntetid? Efter diverse förklarande om att då är det redan försent ... så skall dom höra av sig!

2009-05-19
Övriga saker jag skulle göra får vänta då tills man har fått besked!

Men man har ju iofs fortfarande alternativet att se till att hamna i fängelse, inget vidare alternativ men då får man iaf behålla lägenheten och har tak över huvudet samt mat för dagen, tja man kan ju sätta sig och spela på läppen i ett hörn på en psykavdelning också iofs ...!
Låter jag uppgiven, tja kan man bli annat? Jo, iofs kan man få ett spel och slå sönder fk eller mörda någon fk-anställd, men det får man väl hoppas att så inte sker!

Borg, Hägglund, Axén, Larsson och Husmark mfl nassesvin! kom inte hit till Sandviken då klipper jag er med yxan direkt! (Är vad jag känner för att göra iaf, det vore skönt faktiskt, ett PRIMALPRIMAThugg!)

----

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är fritt fram att uttrycka sig hur man behagar!
Dock rasister, samt (M)azister som hånar sjuka och svaga ombedes vänligen men bestämt att söka sig till sina mörkbruna hålor och slicka varandras rövar!
Med vänliga hälsningar Mats