2009-05-16

- Arbete sökes

Med tanke på min situation nu så tänkte jag att det är bättre med korta plågor som ger rätt bra med pengar, än den starkt plågsamma väntan och tvånget till helt onödiga plågor som Försäkringskassan och andra myndighetssociopater utsätter mig och andra för.

Därför söker jag nu arbete som "kanonmat" i riktigt Rysk roulette, bögprostituerad samt som yrkesmördare (fast då får ni hålla med rohypnol).

Intresserade kan mejla på adressen som finns till höger här i bloggen!

DET GÄLLER ATT SE MÖJLIGHETERNA OCH TÄNKA POSITIVT OCH VARA KONSTRUKTIV OM MAN SKA FÅ ETT LIV!

Alternativt söker jag även andra lättare arbeten på samma etiska och moraliska nivå som ovan nämnda jobb, typ Politiker/byråkrat eller på Försäkringskassan, men här krävs att det ingår stora doser rohypnol och morfin lr liknande som dämpar samvetet.
Eller varför inte arbete som tegelstensmåltavla i något förnedringsprogram på TV?
Jag är öppen och ser posititvt på möjligheterna i de flesta förslag!
Kanske någon behöver en väl använd njure i forskningssammanhang?


---

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är fritt fram att uttrycka sig hur man behagar!
Dock rasister, samt (M)azister som hånar sjuka och svaga ombedes vänligen men bestämt att söka sig till sina mörkbruna hålor och slicka varandras rövar!
Med vänliga hälsningar Mats