2009-03-16

- Jaha då var man kontaktperson då och "firade" med inköp av en flaska sprit och semlor!

Kontaktperson vad är då det? Det undrar du säkert din outbildadade och icke allmänbildade tölp som läser detta :).
Klicka här så får du lite humm om det!
Får se om jag skriver nåt om vad som sker och händer, men tror inte det faktiskt, det är ju sekretess och Sandviken är inte särkilt stor byhåla! Men tänkte det kunde vara värt att nämna i min blogg iaf!

"Firade" när jag var och handlade efter, med inköp av en flaska sprit och två semlor!
Obs "Spriten" skall ej drickas, det är ättikssprit som jag ska ha när jag fixar till pölsa, :) !
MvhME/Mats

-
Kanske lite långsökt och konstig humor den andra låten här ovan :), men lite kul är det tycker jag iaf :D ! Men sån humor har jag och det står jag för :) !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är fritt fram att uttrycka sig hur man behagar!
Dock rasister, samt (M)azister som hånar sjuka och svaga ombedes vänligen men bestämt att söka sig till sina mörkbruna hålor och slicka varandras rövar!
Med vänliga hälsningar Mats