2009-12-19

- Myndigheters mord ...









- Försäkringskassan drev henne till självmord

- Ett självmord känner hon till som direkt kan kopplas till motgångar under sjukskrivning ... ...

- Ingen dör pga. alliansens utförsäkringar?
Dog vid köksbordet. Försäkringskassan gick inte med på att 62-åringen var för sjuk för att arbeta!


Annat;
Andra exempel av många ...
Ung man hotade tända eld på sig själv ... ....
Anna Linds mördare är ett annat extremt exempel, han hade sökt hjälp många gånger men nekats sin lagliga rätt!
Behandlar man sjuka på detta viset? Ja om man är riksdagsledamot i sveriges riksdag och ser till att skära ner i vård och omsorg och inför en utrotningskedja för sjuka enligt principen Arbeith mach frei!
Vilka får då ta smällen förutom de sjuka, jo bland annat försäkringskassans och socialtjänstens personal som sitter och följer order! Dags att vägra utföra era order kanske? Det handlar faktiskt om överlevnad både för er själva men främst era "kunder"! Framför allt handlar det om VILKET SAMHÄLLE VILL NI/DU/VI SE OCH LEVA I? (Fotnöt till nötter; Angående Yttrandefrihetsgrundlagen!)

Det är mer än tragiskt, men det blir tvunget att tjata vidare om detta under lång tid! Under tiden tiger de som vet ikapp förutom några få undantag! Sjuka och svaga kommer även fortsättingsvis behandlas illa på grund av majoritetens, men även de drabbades tystnad ... ... ...

- Utförsäkrade. Lotta Gröning: Det är ett riktigt haveri!

- Kenneth Karlsson tvingas leva under hot

- Läkare varnar för självmord bland utförsäkrade

- Ska jag låta mig dödas, eller ta eget initiativ

- Människor kommer i kläm. Det är så att säga nästan oundvikligt i varje samhällsförändring, säger Fredrik Reinfeldt.
Hur jävla cynisk och rå får man vara egentligen, HERR MÖRDARE!

- De drabbade har ofta en enorm bevisbörda, och för vissa blir det för mycket de klarar inte av livet längre.

- Alltfler inser att kraven på sjuka är orimliga, men Reinfeldt är nöjd!

- Vi sjukas bön till regeringen!!!

- DET ÄR ALLVAR NU

- Protest mot mördande "sjukförsäkring" del 1 .... del 2, video ...

>>> Mördarpacket måste stoppas!!! <<<


Frågor? Ställ dom under inlägget/inläggen så får fler ta del av dem! Lr ring (min tid och ork räcker inte till att besvara mejl och chatta det gör jag inte alls, ring lr skriv i bloggen lr forumet!).
(I förbigående kan jag nämna att jag skrivit på diverse håll i bloggen att jag gått ur Resurs ..., det gjorde jag ... och kritiken kvarstår, men jag är med där igen, dock så är min primära hemvist i Sociala Medborgarargardet, men kampen mot mördarpacket är alltför viktig för att haka upp sig på detaljer, man behöver inte älska hela världen :) för att samsas om en kamp för ÖVERLEVNAD! Fö den som har ambitionen att bli älskad av hela världen lär misslyckas totalt och dessutom sakna både personlighet och grundläggande värderingar :) ... ...)
OCH NU är det lika bra att avsluta detta blogginlägg innan jag kommer på ännu mer som borde vara med ...
Använd sökmotorn för att leta vidare ...
- Sök i bloggen

8 kommentarer:

  1. Bra Mats. Många tänkvärdea artiklar du har samlat ihop! Man kan ju tycka att mördarregimen snart borde lyssna. Men det skulle väl ta pengar från deras välfyllda fickor att låta sjuka få¨rätt till den försäkring de har betalat på under hela sitt liv.
    Solskenskramar Maya

    SvaraRadera
  2. Ja jag förstår att DU har solsken Maya, tänk inte på mig som var ute i 18 graders kyla igår!

    :), Nä har de gott Maya så hörs vi när du kommer hemåt, om nu sverige räknas som dit hem numera :) !

    MvhME/Mats

    SvaraRadera
  3. Händelsen i riksdan kanske har inspirerat följande förslag:

    http://nyalagar.se/sakerheten-vid-offentliga-sammantraden-ska-starkas/

    Ska vi kalla den för Lex Eriksson då :=)

    SvaraRadera
  4. Anonym
    Ha ha ha! Jag läste igenom det där förslaget och såg ingen skillnad mot för hur det redan är! Det var en omfattande säkerhetskontroll innan man blev insläppt! Men huruvida dom har rätt till kroppsvisitering det vet jag inte, men det tar jag för givet att dom har om dom anser det nödvändigt! Men är du inte "grön" vid metalldetektorn lär man inte bli insläppt antar jag, inte utan kroppsvisitation iaf!

    En rolig detalj gällande metalldetektorn är att den är självlärande! Jag var ut och rökte och när jag skulle in igen då fick jag plocka av mig bland annat hörlurar och glasögonfodral, vilket detektorn inte gett utslag för första gången!

    MvhME/Mats

    SvaraRadera
  5. *ASG* På tal om säkerhet: Dom plockade av mig 5 tändare ur stora bagaget på flyget, men missade en som jag hade i midjebältet. Så mycket för den säkerhetskontrollen.

    Ett samhälle kan lägga hur mycket pengar som helst på bevakning, men uppnår inte trygghet förrän medborgarna känner sig tillfreds.

    SvaraRadera
  6. Anonym
    Ett samhälle kan lägga hur mycket pengar som helst på bevakning, men uppnår inte trygghet förrän medborgarna känner sig tillfreds.
    Så sant som det var sagt!

    MvhME/Mats

    SvaraRadera
  7. Framtiden skrämmer då det är nassarna (rödmoderata) som styr oss. Mer kommer var så säker....

    SvaraRadera
  8. Nytt år, nya hemskheter...
    Må Gud giva oss styrka!

    E A

    SvaraRadera

Det är fritt fram att uttrycka sig hur man behagar!
Dock rasister, samt (M)azister som hånar sjuka och svaga ombedes vänligen men bestämt att söka sig till sina mörkbruna hålor och slicka varandras rövar!
Med vänliga hälsningar Mats