2009-09-27

- Diverse läsvärda länkar ... ...

Diverse länkar som blivit liggande ett tag lr riskerar bli liggande på min hårddisk, nu lägger jag in dom rätt av istället ...

Sjukskrivningsreglernas konsekvenser. Sjuka människor berättar om sina erfarenheter och kampen med Försäkringskassans sjukskrivningsregler som trädde i kraft den 1. juli 2008
- Utförsäkrad (Kommentar; Jag tänkte skriva vad jag känner inför läkaren, regeringens repressentanter som genomfört detta system och övriga som administrerar ... Men det skulle bli alltför våldsamt ..., dessutom har jag skrivit en hel del om detta i min blogg! Man växlar mellan att bli helt matt och extremt våldsamma känslor när man läser sånt här! - Väck mig ur denna mardröm som kallas välfärdssverige någon! En sak är säker jag är extremt motiverad att bekämpa detta system med alla medel!)
Brev till Husmark och Axén

- En halv miljon får sänkta ersättningar

- Hur dumma är sjuka egentligen?
Nollklassad av Fk
Det gäller alla politiker
Tror du fortfarande på Christina Husmark Pehrsson?

- Regeringen inspirerad av Kafkas roman?
Husmark det är DU som tar hoppet ifrån oss!
Brev skickat till Gunnar Axén
Så många utförsäkras..

- "Endast för friska"
Krankenverbot! Förbud mot sjuka!

- En dåres försvarstal?

- Högerns fattighjon
- En alternativ försörjning

- Galenskapen fortsätter
Sjukskriv alliansregeringen!
Forskning som slår hål på gamla myter
En strimma hopp för alla trötta och frusna. (Läs också - Judasvänster och gröna lurifaxer! Mp och V ljuger så de tror sig själva ... ... och - Riksdagen, så gott som 100% överens om att sjuka inte skall få rätt till juridiska ombud!)

- Den sorg jag känner . . .

- Tron försätter inga berg

- Individuellt ansvar?
Den oförlåtliga och omänskliga lögnen!
Självgodheten och kontrollbehov stör syftet att hjälpa hemlösa till ett hem!
Att skapa arbetstillfällen på utsatta människor tycks vara viktigare än att lösa problemen!

- Anarkismens spektrum
Jobb- och utvecklingsgarantins fas 3 kan vara brott mot de mänskliga rättigheterna

- Bloggsökning på ordet; Fk
Bloggsökning på ordet; Försäkringskassan

---



- Sök i bloggen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är fritt fram att uttrycka sig hur man behagar!
Dock rasister, samt (M)azister som hånar sjuka och svaga ombedes vänligen men bestämt att söka sig till sina mörkbruna hålor och slicka varandras rövar!
Med vänliga hälsningar Mats