2010-04-25

- Jag sköt Husmark och Axen igår kväll, men jag känner ingen sorg, imorgon tar jag Reinfeldt och Borg ....

Dödsmarschen i Stockholm 2010-04-20- Ställ regeringen inför rätta för mord och tortyr!







Låten som egentligen heter något annat ... "Inatt jag dömde domaren"...., med HOTenanny singers :)....Låt nr 2 är Axens och Reinfeldts videosvar ...


- Sedan en tid tillbaka är herrarna rädda
(Här finns texten till HOTenanny singers låt)
- Protest mot regeringens mördande politik mot sjuka och svaga grupper. 20 april 2010 - Dödsmarschen
- Ställ regeringen inför rätta för mord och tortyr

- Yttrandefrihetsgrundlagen mm

TV4 Gävle morgonnyheterna 14/1-10, kort inslag med AnnKatrin och ME ... ...


















- Sjukskriven lika med parasit?



Serien Hälge "Avskjutning av sjuka"
(Klickabilden för att förstora den)
Klicka på bilden för att förstora den











Disclaimer
(= dementi, förnekande, jur. avstående [från anspråk] ; friskrivningsklausul)
Om någon dumjävel, typ säkerhetschefen på Försäkringskassan skulle tolka detta bokstavligt och inte som det är menat dvs som grov satir,ironi och omvänd psykologi! Om så är fallet så dementerar och friskriver jag härmed mig själv från sådana rubbade tolkningar! Jag förbehåller mig även rätten att begagna mig av min grundlagsfästa yttrandefrihet och konstnärliga frihet att använda både bildspråk och ovan nämnda, t ex grov satir!
Däremot erkänner jag villigt uppvigling (lr självförsvar/nödvärn är väl vad det handlar om samt allas RÄTT till ett värdigt LIV), för mördarpacket måste stoppas, dock med fredliga medel, vi ska inte sjunka till deras nivå och döda folk, även om tanken av naturliga skäl kan kännas lockande! Men det är klart om valet står mellan att drivas över ett stup och dö och sitta i isoleringscell på Kumla, så föredrar iaf jag Kumla! Nu finns ju bättre sätt, t ex så kan man bilda föreningar och rädda sig själv och andra! Jag hjälper gärna till, Ring; Sociala Medborgargardet för Allas Rätt Till Acceptabel Social Trygghet.
Fredlig civil olydnad rekommenderas! Det är rätt att ra uppror, när lagarna dödar då bryter man lagen om man inte är en feg liten skit som struntar i sina medmänniskor lr är en kallhamrad (M)azistpsykopat som vill utrota svaghet bokstavligt!















- Sök i bloggen

5 kommentarer:

  1. Maj Rehnberg autodidakt gräsrot7 juli 2010 kl. 19:56

    Hej! Vad menar Ungdom mot rasism när de säger att jag ska avgöra den 19:e september genom att rösta demokratiskt? Ska jag rösta på dem eller menar de att jag ska rösta på ett demokratiskt parti? Och vilket skulle det vara i så fall ? Jag kommer inte att rösta överhuvudtaget. Det finns inget parti som uppfyller mina krav. 1994 röstade jag på socialdemokraterna för att de skulle komma tillbaka till makten och privatiseringen skulle upphöra. De kom till makten men de fortsatte borgarnas politik. En kollega till mig som är aktiv sosse i kommunen, sa att det var beslut som redan var tagna. Men mig lurade man till valurnorna. Om det ska bli demokrati så måste politikerna stå för den politik de genomför. De ska bli avsatta och inte komma undan med att lova och lova.
    Under alla decennier som sossarna har regerat har de bedrivit kapitalism, fast de har givit folket reformer, men som också folket fått betala med höga skatter som aldrig räcker. Men det är så att den livsstil som vi har nu har skapats av bolag som tjänar enorma summor på att vi äter oss fördärvade. Och när vi söker vård behärskas den av läkemedelsbolagen och ni är väl inte så naiva att ni tror att de blir glada när folk blir friska. Vi belastar våra kroppar med oerhörda gifter. En sådan giftkälla är amalgam. Människor som har ett mycket nedsatt immunförsvar kan reagera mot el. De här patientgrupperna hade inget att hämta hos läkarna under sossestyret. Sossarna hade redan börjat med åtstramningar innan borgarna kom till makten. Sjukdomar och symtom är kontroversiella därför att antibiotikan inte klarar av att döda alla bakterier och medicinernas biverkningar är orsak till sjukdomar, framför allt i tarmen. Örter och alternativa behandlingar botar men de stoppas därför att läkemedelsbolagen förlorar inkomster. Många av de utförsäkrade kan bli friska om de hade råd att söka alternativ hjälp. Det gjorde jag fastän jag inte hade så gott ställt med ekonomin. Jag fick bot mot Borrelian. Enligt skolmedicinen led jag av depression. Men min stackars mamma gick under. På grund av läkarnas okunskap och prestige lade de henne i en för tidig grav 2005. Det är en bra ide att samhället ska stödja sjuka ekonomiskt men det går inte om det är för många sjuka. Det är bra att ni protesterar men jag tycker att mer galla ska komma över vänsterblocket. Och alla måste tänka på att befolkningen blir sjukare och sjukare. Att åldras betyder inte att man måste vara sjuk. Många har blivit gamla men dessa gamlingar hade en bättre livsstil i sin ungdom. Dagens ungdom gräver sin grav med tänderna. Ni som protesterar nu borde gjort det tidigare. Att rösta blankt tror jag inte på. Vad gör de med blankrösterna delar upp dem procentuellt mellan partierna ? Det enda som oroar politikerna är ett lågt valdeltagande.

    SvaraRadera
  2. "Vad menar Ungdom mot rasism när de säger att jag ska avgöra den 19:e september genom att rösta demokratiskt?"
    http://www.rostademokratiskt.se/wp/?page_id=14
    Telefon: 08-64 26 990



    Det viktigaste är inte att man röstar det viktigaste är att man är med och påverkar på de sätt man kan! Men rösträtten är iofs något som är en liten del av att påverka, folk dör runt om i världen för den rätten!
    Men det viktigaste är som sagt att man på det sätt man vill kämpar för vad man tror på!

    I övrigt har du flera poänger, om t ex läkemedelsföretagen och visst det är sant man behöver inte bli sjuk för att man blir gammal!

    Men det viktiga i nuvarande kamp är att man för första gången i modern historia tvingar sjuka att arbeta och dessutom har en obefintlig "kedja" man mot allt förnuft har mage att kalla "rehabiliteringskedja (jmf med Geoge Orwells böcker och nyspråk, t ex "Krig är fred", idag är sjuk frisk och rehabilitering är arbete.) Filosofin idag är: Arbeith mach frei und gesundheith!

    Sen kan man ju alltid bygga ut både vård och rehabiltering faktiskt, det är enbart en prioriteringsfråga inget annat!
    Det är egentligen mcket enkelt, antingen bryr man sig om sin nästa och är därmed beredd att betala den skatt som behövs lr så gör man tvärtom som idag!


    Mvh/Mats

    SvaraRadera
  3. Maj Rehnberg autodidakt gräsrot22 juli 2010 kl. 13:03

    Nej, jag håller inte med. Naturligtvis tycker jag att folk ska rösta i sådana länder där man inte kunnat rösta överhuvudtaget. Men här i Sverige måste vi göra något för att det fula spelet i kulisserna ska komma i dagen. Vi säger ju alla att alla partierna går närmare varandra mot mitten. De kan ha en ställning före valet och efter valet backa helt och det betyder ingenting. Jag försöker påverka i Norrtelje tidning men det är svårt för man svarar aldrig.
    En bloggare tog helt enkelt inte in mina kommentarer. Det är inte första gången i historien som man tvingar sjuka att arbeta. Bara det att ha karensdagar är att tvinga sjuka att arbeta. Jag blev nekad sjukskrivning 2004 under sossarnas styre. Jag fick gå ner till 75% av arbetstiden för att orka och lyckligtvis är jag busschaufför och det är inte så fysiskt betungande. Ingen diagnos och förklaring till min trötthet och smärtor i muskler och leder.
    När moderaterna kom till makten fick jag mer pengar i lönekuvertet som jag kunde lägga på alternativ vård och bli frisk. Så tänker jag bara på mig själv ska jag rösta på dem. Du förstår ju inte vad jag säger. Vi måste gå till grunden med varför befolkningen blir sjukare och sjukare. Man ljuger om orsakerna till sjukdom och det tycker du är helt okej? Vi ska fortsätta att ösa in pengar i en misslyckad vård. Vad anser du om svininfluensan? Det handlar inte om en prioriteringsfråga. Det handlar om vilka som har pengarna och makten och som tjänar pengar på att vi är sjuka. Varje dag möter jag människor som får vara kvar i sitt lidande därför att vårt samhälle har anammat en vård som drivs av kapitalistiska intressen. Det sista svamlet om att bry sig om sin nästa och betala skatt, då tar du på skygglapparna och vill inte se verkligheten. Det här är mycket större och värre än du vill inse och vänsterblocket är de värsta förädarna mot mänskligheten.

    SvaraRadera
  4. Jag håller definitivt med om att vi måste gå till grunden med att folk blir sjukare!

    Hälsa måste få kosta och det innebär att vi måste satsa mer på både arbetsmiljö och hela miljön också. Giftutsläpp måste elimineras i möjligaste mån, man kan helt enkelt inte tro att det är hållbart att jorden skall ta emot mer gifter än det är möjligt att bryta ner, då går både jordens och människans hälsa åt ett håll eftersom det en självklar symbios!

    Tillsatser i mat måste ner till ett minimum och på sikt eliminieras helt, vi är en del av naturen trots att vi försöker styra den in i absurdum!

    Får vi en bra miljö på planeten får vi med automatik också ett friskare människosläkte på sikt!
    Precis som du tar upp så handlar det om pengar, läkemedelsindustrin tjänar pengar på folks ohälsa, kemiindustrin tjänar pengar på både tillsatser och gödning!
    På sikt så blir det med största sannolikhet även en penningvinst i samhället, med ett mindre förgiftat människosläkte!

    Det handlar om pengar och kapitalisters vinstintresse det är helt rätt, t ex så skulle vi för länge sedan kunnat ha bilar utan fossila bränslen och odla vår mat utan gifter. Teknik och kunskap finns!
    Docks så finns det ekonomiska krafter som vill suga ut varje krona de kan i ett kortsiktigt ekonomiskt tänkande och skiter fullständigt i vad som är bäst för både människa och natur!

    Det här med att solidariskt dela på kostnaderna i samhället via skatten är dock något som måste till, dvs om man vill ha rättvisa och att alla skall ha rätten till ett drägligt liv!
    Hur sänker man skatten så den som varit sjuk i hela sitt liv lr är arbetslös så de kan betala sin vård själv? Nej för att alla skall få del av omsorg vård och skola så måste det en fördelningspolitik som är rättvis! Där svamlar du faktiskt :) och inser inte att man måste fördela för att alla skall få del av kakan!


    MvhME/Mats

    SvaraRadera
  5. Och som du nämnde och jag också sa tidigare, det viktigaste är inte att rösta utan att vara med och påverka på de sätt man kan!

    SvaraRadera

Det är fritt fram att uttrycka sig hur man behagar!
Dock rasister, samt (M)azister som hånar sjuka och svaga ombedes vänligen men bestämt att söka sig till sina mörkbruna hålor och slicka varandras rövar!
Med vänliga hälsningar Mats