2009-09-18

- Det är mycke nu ... ...

2009-09-18
Efter en hektisk vecka och en än mer hektisk heldag med både ben och armar bortdomnade och rygg och nackvärk ... så har jag ändock en hel del positivt att meddela:
För ett tag sen kom ett brev från kronofogden att löneutmätningen upphör.
Dagen efter ringde arbetsförmedlingens chef och meddelade att jag fått JUG-sysselsättning i Sociala Medborgargardet till år 2011, vilket innebär att jag nu har en sysselsättning som jag kan anpassa efter förmåga!
Idag när jag helt slut kom hem så ligger en ÅTERBETALNING från kronofogden på 862kr, eeeh ...!
Tja då är 99% av det mest primära löst just nu :) !
Jag kan t om stå ut med att en av förpackningarna av den frysta maten från RIA tinat upp och spruckit och därmed kladdat ner min ryggsäck ... :) !

Kan också tala om att det ligger en del obearbetat material i bloggen som väntar på att tiden och orken räcker till ... !



- Sök i bloggen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är fritt fram att uttrycka sig hur man behagar!
Dock rasister, samt (M)azister som hånar sjuka och svaga ombedes vänligen men bestämt att söka sig till sina mörkbruna hålor och slicka varandras rövar!
Med vänliga hälsningar Mats