2009-03-21

- Sent ska syndarn ... ...

... eller bättre sent än aldrig :). Jag vet inte hur länge jag letat efter länk-koden med popupruta till vanliga länkar. Jag visste jag hade det nånstans, för jag har ju använt den många gånger förr, ... och ähumm, det hade jag, på Droginformation.se ... , tamtaramm ...! Jaha ibland tar det lång tid för en tjufemöring att ramla ner så den hamnar på rätt plats så man får fram det man vill ha. Till och med så lång tid ibland att tjugofemöringar inte längre produceras!
Så kan det vara, även den mest perfekte kan fela, eller vara glömsk ibland, t ex som i detta fall :). Dock kan jag fortfarande inte spela fela, eller sjunga ...

Men som tips till andra så kan jag ju lägga ut denna kod här: < a href="http://www.xxxx.html"target="_blank" title="POPUPTEXT">länk-text< /a>
MEN det skall inte vara något mellanrum mellan < och a i början :) och dito på slutet i < /a>!

Så, hädanefter kan "man" lägga in "info i en popupruta! Om någon jag känner har tråkigt och lite att göra kan ni få det stora nöjet att gå igenom hela min blogg och lägga in popupinfo-text, själv avstår jag gärna det nöjet till någon mer behövande :)

1 kommentar:

  1. hahaha..."den mest perfekte"..Det trodde jag var Kanto the great..

    SvaraRadera

Det är fritt fram att uttrycka sig hur man behagar!
Dock rasister, samt (M)azister som hånar sjuka och svaga ombedes vänligen men bestämt att söka sig till sina mörkbruna hålor och slicka varandras rövar!
Med vänliga hälsningar Mats