2009-01-28

- Svenska "knarkareföreningen"

Såg ett av programmet Debatt där bl a narkotikapolitik debatterades!
Trots att jag mer än väl känner till dessa dårars existens så blir jag lika matt varje gång man hör dårskapens mästare predika om att det finns hopplösa fall som absolut måste ha knark och då lagligt då förståss för resten av sitt liv, som de kroniker de anses vara.

Men herregud, tänk dig in i situationen att DU sitter mittemot en missbrukare; Säger du då till denne att - Det är helt kört för dig, du är ett hopplöst fall, du är kroniker, du kan inte sluta, här har du lagligt knark, fortsätt så länge du vill!
Gaaah, vilka idioter! Det finns överhuvudtaget inga hopplösa fall, däremot finns hopplösa inkompetenta vårdhem, socialtjänstemän etc som dömer ut människor och säger åt dom att; - Det är kört för dig och de allra värsta dårarna tillägger - Det bästa för dig är att knarka vidare lagligt, för du kan ändå inte sluta!
Det värsta av allt är att dom här dårarna framställer sig själva som humanister som "bara vill rädda liv".
Men va fan :( ... ... ... det är en riktigt allvarlig vidrig människosyn dom här personerna har och att man samtidigt framställer sig som humanister det gör att jag mår riktigt, riktigt illa!


Björn Fries fd narkotikasamordnare i S-regeringen fick ett vän-pris av den nämnda föreningen(!!!) (en förening jag vägrar nämna vid dess riktiga namn och aldrig kommer att nedlåta mig att länka till! Den som är intresserad, se programmet!), själv hade jag hoppat från balkongen om dessa drogliberala dårar mot förmodan skulle gett mig ens beröm, däremot att få hatiska eller hätska artiklar tillägnade mig från dårar (=drogliberaler/rasister etc) vilket hänt mer än en gång :) ser jag däremot som ett gott betyg! T ex så blev jag tipsad av en trevlig drogliberal om en tråd på en känd site för droger där kampen mot det påbörjade Droginformation.se och mig personligen ansågs vara lika viktig som Dagen D under andra världskriget, tja jag och andra fick ett gott skratt iaf :), men egentligen är det ju extremt tragikomiskt!
Skall väl tillägga att jag själv varit en drogliberal dåre en gång i tiden, men det gör ju inte dagens drognissar till mindre idioter!

MvhME/Mats

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är fritt fram att uttrycka sig hur man behagar!
Dock rasister, samt (M)azister som hånar sjuka och svaga ombedes vänligen men bestämt att söka sig till sina mörkbruna hålor och slicka varandras rövar!
Med vänliga hälsningar Mats