2008-12-27

- 3 år drogfri

Idag eller snarare igår var det 3 år sedan jag drack alkohol, knark har jag inte tagit sen 1984. Men jag tog min 3 års bricka på NA idag iaf, fick även en vit bricka eftersom "man" slarvat bort den, positivt att "man" slipper besväret att ta ett återfall för att få en ny vit också :). Tänkte detta var värt ett blogginlägg :) !
- Min erfarenhet av droger

Relaterad låt:
Marilyn Manson "I DON'T LIKE THE DRUGS, but the drugs like ME"
Relaterat filmklipp:
Linus på livslinjen

Bilder från - Den gamla onda tiden:("man" var synnerligen paranoid för kameror på den tiden så det är inte så många ... ... Idag är dock ALLT sedan länge preskriberat, jag var noga med att kolla det innan jag började publicera bilder på Internet, hade ju varit dumt att hamna i Efterlyst! Btw vill DU slippa hamna i Efterlyst, kontakta KRIS istället! )

4 kommentarer:

  1. då får man säga grattis :)

    SvaraRadera
  2. Anonym
    Fast nu är det ännu bättre jobbat :D, den 26:e december 2009 var det 4år!

    SvaraRadera

Det är fritt fram att uttrycka sig hur man behagar!
Dock rasister, samt (M)azister som hånar sjuka och svaga ombedes vänligen men bestämt att söka sig till sina mörkbruna hålor och slicka varandras rövar!
Med vänliga hälsningar Mats