2008-12-31

- En riktig bög?

Något man kan undra över är hur bögar ofta är rätt fjolliga av sig!? Svaret är helt enkelt att dessa inte är riktiga bögar utan bara är för fega för att byta kön och därmed bara bejakar sin kvinnlighet!?
Hur är då en riktig bög? Jo, :) ... ... ...
En riktig bög startar dagen med att äta anabola steroider och dricka testeron för att uppnå sin optimala manlighet!
En riktig bög tränar hårt och odlar alla manliga tribut som skägg t ex, ser ut som urtypen för en Hell-Angels medlem alltså, ungefär som han i Village people, en riktig bög älskar den 110- procentiga manligheten och ser ut och lever därefter, :) !
Därmed basta (i nån bastuklubb t ex)!!! :D .

Ovanstående är en liten omskrivning av en kommentar i Bimbo boys blogg, :), en länk till hans blogg finns i min lista över bevakade bloggar i min profil!

3 kommentarer:

  1. Svar: Jag hoppas att du var ironisk. ;) Att man är feminin betyder ju inte att man vill byta kön. Jag trivs jättebra med att vara kille. Jag vill bara ha rätt att vara mig själv och är emot gammaldags könsroller. :) Mina intressen har inget med "manlighet" att göra.

    SvaraRadera
  2. Definitivt satir och ironi ja :), ett utslag av min sjuka humor! Folk är individer, även homosexuella, har jag läst på Internet :) ! MvhME/Mats

    SvaraRadera
  3. Svar: Haha, Internet är bra till mycket. ;)

    SvaraRadera

Det är fritt fram att uttrycka sig hur man behagar!
Dock rasister, samt (M)azister som hånar sjuka och svaga ombedes vänligen men bestämt att söka sig till sina mörkbruna hålor och slicka varandras rövar!
Med vänliga hälsningar Mats