2010-06-01

- Blogginfo ...

Nu i juni 2010 kommer en hel del länkhänvisningar att sluta fungera! Detta pga att Droginformation.se, där en hel del material ligger, kommer att upphöra i sin nuvarande form!
Detta i sin tur därför att jag helt enkelt inte har vare sig ork lr tid med fler saker än jag redan håller på med, pga sjukdom bland annat! (Det är snarare så att jag skulle behöva mycket mindre att göra ... ...)

Men domänen och adressen kommer att övergå till - Droginfo.com, där det finns massor av info om droger och sveriges cannabisexpert nummer ett arbetar där; Thomas Lundkvist, så droginformationen fortsätter!

Själv så återgår jag till kampen mot droger först när sjuka och hemlösa har rätten att att leva/överleva här i sverige och rätten till ett värdigt liv för alla sjuka är upprättat, så det arbetet räcker och blir över som ni säkert förstår ...jag vet dessutom inte själv om jag överlever denna grymma sociala sanering som pågår och uppnår min 61 årsdag och kan fly detta kalla land (KALLT i båda bemärkelserna :()


Alla som anser att ALLA har rätt till en socialt acceptabel trygghet är varmt välkomna att delta i den kampen!
Detta om detta!



- Tidigare blogginlägg




















- Sök i bloggen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är fritt fram att uttrycka sig hur man behagar!
Dock rasister, samt (M)azister som hånar sjuka och svaga ombedes vänligen men bestämt att söka sig till sina mörkbruna hålor och slicka varandras rövar!
Med vänliga hälsningar Mats